Klientowi przysługuje prawo do złożenia wniosku do Rzecznika Finansowego o rozpatrzenie sprawy sporu pomiędzy Klientem a podmiotem rynku finansowego (adres: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, www.rf.gov.pl)
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje można zgłosić w następujący sposób:
pisemnie na adres siedziby Kancelaria Brokerska Faktor ul. Kos. Gdyńskich 105//2, 6-400 Gorzów Wlkp.
osobiście w siedzibie Kancelaria Brokerska Faktor w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kos. Gdyńskich 105/2
drogą elektroniczną, wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Reklamacje rozpatrywane są przez powołaną w tym celu komórkę organizacyjną
Kancelaria Brokerska Faktor udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach Kancelaria Brokerska Faktor udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania.
INFORMACJA O CHARAKTERZE OTRZYMYWANEGO WYNAGRODZENIA
Kancelaria Brokerska Faktor otrzymuje wynagrodzenie od Zakładu Ubezpieczeń w postaci prowizji uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej.